вторник, 28 апреля 2015 г.

ԻՄ ԱՎԱՐՏԱԿԱՆ ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ՏԱՐԻՆ ԴՊՐՈՑՈՒՄ

                        ԻՄ ԱՎԱՐՏԱԿԱՆ ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ՏԱՐԻՆ ԴՊՐՈՑՈՒՄ

Ես սովորել եմ <<Մխիթար Սեբաստացի>> կրթահամալիրում ընդամենը մեկ տարի և չեմ հասցրել ամբողջական կարծիք կազմել դպրոցի մասին, սակայն կնշեմ որոշ դրական և, իմ կարծիքով, բացասական հատկանիշներ, որոնք նկատել եմ այս տարվա ընթացքում:
Կրթահամալիրը միանշանակ շատ է տարբերվում հանրապետության այլ դպրոցներից: Առաջին հատկանիշը, որ աչքի է ընկնում կրթահամալիրում՝ ազատությունն է: Այս դպրոցում աշակերտը իրեն ազատ է զգում գրեթե բոլոր առումներով: Ազատ է ուսուցչի ընտրությունը, որոշ առարկաների ընտրությունը, հագուստի ընտրությունը և վերջապես ամեն աշակերտ ինքն է կազմում իր անհատական ուսուցման ծրագիրը՝դպրոցի ղեկավարի հետ: Կրթահամալիրում մթնոլորտը շատ անկաշկանդ է և կարող եմ ասել, որ այս ուսումնական տարվա ընթացքում ես ճնշված չեմ եղել ոչ մի հարցում և պարտադրաբար չեմ կատարել ոչ մի առաջադրանք:
Մյուս տարբերությունը համակարգիչներով ուսուցումն է, որը կրթահամալիրի գլխավոր առանձնահատկություններից է: Ես միանշանակ կարող եմ ասել, որ գրքային ուսուցումը անձամբ ինձ համար շատ ավելի արդյունավետ և հաճելի էր: Համակարգչային գիտելիքները մեր ժամանակաշրջանում իհարկե անհրաժեշտություն են, սակայն Էլեկտրոնային եղանակով կատարված առաջադրանքից երբեք չես ստանում այն արդյունքը, որը կարող ես ստանալ հասարակ գրչով կատարված աշխատանքից, և էլեկտրոնային գրքից երբեք չես կարող ընկալել այն ամենը ինչ հասարակ գիրք կարդալուց: Իհարկե սա իմ անձնական կարծիքն է և գուցե շատերը չհամաձայնեն իմ  այս մտքի հետ:
Ամփոփելով՝կարող եմ ասել, որ իմ ավարտական ուսումնական տարին կրթահամալիրում անցել է հաճելի, անկաշկանդ մթնոլորտում և դպրոցից հեռանում եմ դրական տպավորություններով:

Комментариев нет:

Отправить комментарий